yagmurpelit Hastaneden çıkarken Sarılık değerimiz 4 du uyanamsinda fln sorun yok kaldırıyorum süte fln ama bugünde doktora gittik yüzü sarı dedi kan andılar yarın çıkacak uzamış sarılık oluyormuş basina gelen varmı neden olur