Kizlar sabah 11 de bexora aşısı olduk su saate kadar cok şükür atesi cikmadi insallahta cikmaz ama doktor dimkat edin agir bir aşı dedi korktum biraz ben ya eger atesi cikar calpol ole düşmezse getirirsin dedi cok mu agir aşı bu gecen ay Nimenix vuruldi onda hic ates vesaire olmadi bunda cikicakmi cikarsada ne zaman cokar huysuzluk var biraz ama zaten hep huysuz normaldede