Merve_29_41 Bebeğim 3 ay 23 günlük bugün ateşlendi crp si 29 çıktı yatış yapıldı bu durumu yaşayan var mı ?
Boncugummomy1 Merve_29_41 Vücutta enfeksiyon var. Antibiyotik tedavisiyle atlatirsiniz Allahin izniyle korkmayın çok yüksek degil