minderbob Denizege35 rica ederim biz yaptıralı çok oldu tam hatırlamıyorum eczacı söyler veya doktorunuz planlama yapar.
TahtaSunta muserref20 bende bir post açmıştım . Yapmayan biri vardı bunun pişmanlığı yaşadığını belirtmişti . Sanırım bebeklerini hastaneye kaldirmislardi . Tabi yanlış hatırlamıyorsam .
bircannnsss Denizege35 sağlık ocağı yapıyor canım biz aşıyı aldık saglik ocaginda yaptirdik, 2.doz da 2 ay sonra yapılıyor.
Bebekle_birgun muserref20 biz yaptırdık şuan kuzum 9 aylık geçen bi hastalandı ara salgını denildi hafif atlattı belkide rotaydı kusma ve ishal vardı şu kaybı diye de serum takıldı hemen geçti şükür bence aşıların faydası var yaptırmanızı tavsiye ederim