Nasil geciyor kızlar bebişlerinizle alisabildinizmi ilk defa anne olanlar, ilk başta korkuyordum nasıl bakcam diye zarıl zarıl ağlıyordum şimdi alisiverdim hemen çok sakin bebegim var sadece acıkınca ağlıyor aglamasinida bilmez ses çıkmıyor zorluyor 🤣 sadece mama veriyorum anne sutu sagiyorum ikisini veriyorum cunku beni emmek istemiyor o biraz zor oldu benim icin ama artık alıştım sizin nasıl geciyor kızlar