Annem Vestel kullanıyo kurutmasından memnun ama yıkamadan kar beyaz çıkan çamaşırlar kurutmaya girip çıkınca leke beliriyo iç çamaşırlarda. Lekeleri ısıda pişirip kusturuyo leke tekrar ortaya çıkıyo . Dışarı serdiğinde bm6bir sıkıntı olmuyo ama kurutma makinesine atınca malesef öyle oluyo .
Kurutma makinesi olup da Bu sıkıntıyı yaşayan var mı bilmiyorum