Bssraa2 Ya emziriyorum bebeğimin gazı fazla portakalı çok seviyorum eşim dün sezonun son portakalını almış aşırı canım istiyor internette bir yerde gaz yapar diyor bir yerde yapmaz diyor anne bol bol yesin c vitamini diyor sizce yapar mı deneyimlediniz mi ?
Ysgl26 Bssraa2 siz yiyebilirsiniz sorun olmaz ben bütğn kış kilo kilo yedim. Ama bebişlere 1 yaşından önce verilirse hem gaz hem pişik yapar.. kız canım portakal çekti ha iftardan sonra yiyeyim bari 😂😂
Eskibirtanidik Bssraa2 aşırıya kaçmadan yerseniz sorun olmaz. Tabi bu bebeğinizede bağlı biraz çok gazlı bir bebekse dikkat etmekte fayda var. 😊
Bssraa2 starwomen bebeğim 3 aylık ona veremem de sütten geçer mi acaba gaz olayı diye bir dilim tadına bakayım en iyisi :) teşekkür ederim
starwomen Bssraa2 Her meyveyi, sebzeyi tüketin. Her besin, her çocuğa gaz yapmıyor. Deneme yanılma yoluyla öğreniyoruz :)
Anr5155 Bssraa2 her bebeğe aynı yiyecek gaz yapmaz mandalinadan gaz olan duymuştum portakalda gaz yapıyor olabilir.
livanurvealpinannesi61 Bssraa2 evet gaz pişik VS yapar. Bende portakal yediğim de kızım hem pişik olurdu hemde gaz yapardı.