Stresbabacimstress Cns15 5 Ekimde doğdu dönmekne kelime çok hızlı hareket etmeye başladı ama heniz diş yok :)
AselinAnnesiiiiiiiii Cns15 15 ekimde doğdu dönmeye başladı damakları çok sertleşti her bulduğunu ağzına götürüyo çok hırslı
2prenss_annesieliff_ Cns15 14 Ekim oğlum dönüyor bu aralar çok huysuz salya akıntısı çok var dış geliyor sanırım artık taniyo benden başka kimseye gitmek istemiyor
Melis1706 pasaklisinkukuli 26 ekim benim bebegimde su donme.olayini cok dert ediyordum neyseki icimi rahatlattiniz dondurmeye calisiyorum kafayi kaldiriyor hep oturmak istiyor 2-3 de surundu cok usengec galiba anlayamadim😁😁
pasaklisinkukuli Melis1706 doktora sordum tembel biraz döner merak etme dedi sevdiği oyuncakları yanına uzanma mesafesinde koy dedi
Melis1706 pasaklisinkukuli onu hep yapiyorum ama yok kizio kendi kendine sesler cikario sonra yuzunu yere kapio
Minigim38 Cns15 24 ekim olmaz mı 🤭bizde ne diş ne dönme hiç biri yok popişini kaldıramıyor 🥲yüz üstü koyunca çok sinirleniyor. Bide bebekleriniz yabancı birilerini görünce ağlıyor mu
2cocuk_1anne_ Cns15 oğlum da26 sı doğru Diş yok ek gıdaya geçtik yemek yemeyi seviyor Dönmeyw 4. Ay başladı şimdi odanın bir ucundan diğerine yuvarlana yuvarlana gidiyor Çok ilgi istiyoe Gündğz uykusu çok az gece iyi emmek için uyanıyor
benimbebegim 20 Ekim bizim, bizde de aynı sürekli oturmak istiyor ama onun dışında bir şey yok ama dişi geliyor sanırım 😂 çok öyle yabacı bilmiyor henüz