İyi günler anneler,
Oğlum 13 aylık, ona eşimle bakıyoruz, başka kimseden yardım almıyoruz. Oğlum sürekli peşimde, yani mutfakta yemek yapmaya çalışırken mesela bacağımızq yapışıyor izin vermiyor. Koltukta otururken yine aynı şekilde bacağımıza yapışıyor onu ayakta gezdirmemizi istiyor. Bazen çok yoruluyoruz gerçekten. Normal mi bu yaşlarda, deneyimi olan var mı? Bu durumda ne yapabilirim?