Ebrbyt 1 aylık bebeğim kulağın altında beze gibi şişlik farkettık doktora gittik kas kısalması sonucu böyle oluyormuş nöroloji yönlendirdi fizik tedavisi verir dedi bu durumu yaşayan var mı arkadaşlar nasıl yol izledınız