Merhabalar arkadaslar bebegim 10 gunluk doktor aguline gaz ilaci verdi gunde 3 defa kullanilacak Şimdilik pek bir sıkıntımız yok ama yinede kullanmalı mıyım Sanki biraz erken gibi geldi bana içinizde kullanan var mı işe yarıyor mu ilac kullanmayi pek sevmiyorum ama gerekliyse napalim mecbur