25 gün önce sezeryan oldum göbeğim için takılabilir cırt cırtlı korse kullanıyorum 1 2 haftadır ama dün taktığımda sanki dikiş yerime baskı oldu gibi hissettim çıkardığımda biraz ağrım oldu yatarken kalkarken göbeğimi çokmu sıktım acaba çok alttan takmıyorım nasıl takmam gerektiğinimi bilmiyorum acaba