sonsuz17 ben de yıllardır bayramlık almıyorum ama şimdi hamileyim yaz boyu giyecek elbise ihtiyacım var diye bunu aldım. Muslin kumaş çok rahat güzel bir elbise, rengi de görünenden daha yumuşak bir renk. Lcwden aldım.
boyu burada kısa ama bana uzun oldu kestirdim tam boy yaptım