123-dem Merhaba oğlum 6 ay 1 günlük geçen aya göre 1 kilo zayıflamış bu durumu yaşayanınız oldu mu çok üzüldüm şuan ya her zaman ki gibi emiyordu aslında ama acaba sütüm mü azaldı
Gunes789 123-dem sütünüz azalmş olabilir belki siz farketmediniz. Aynı tartı mı yani okadar zayıflaması için çişinin falan çok az olması şazm sürekli ağlaması vs
Kuzeymomss 123-dem Çok mu hareketli? Sütünüz ile alakalı olduğunu düşünmüyorum, büyük ihtimalle tartı bozuktur
twinboymama Gunes789 stabil emen bir bebeğin 1 kg zayıflaması demek o bebeğin gün içinde açlıktan aşırı huysuzlanması demek.o huysuzluğa da en fazla 1-2 gün dayanır, anne soruşturursu niye huysuz diye. mümkünatı yok sütün azalmasından mutevellit değildir
123-dem Çişi falan sürekli oluyor öyle çok kustuğu dq olmadı ay inşaallah tartı bozuktur bu hiç aklıma gelmedi ama boyu 6cm uzamış bundan da olabilir mi acaba
minikkiz_ 123-dem tekrar tartın mutlaka bi yanlışlık olabilir kilo vermesi için bariz sebepler olması lazım
123-dem anorganikanneeee sağlık ocağında tartıldı hatta ben bi daha tartabilir miyiz bu kadar zayıflasa gözle görüldü farkederdim dedim baktık 300 gram falan fark var ama bilemedim ama sütüm yetmese çok ağlardı değil mi