Kızlar merhaba benim kızım 49 günlük uzamış sarılığı var çok çektim çok moralim bozuluyodu ama çok şükür geçen hafta 8 e düştü bende açıkcası onu öğrendikten sonra biraz daha rahat davrandım 1 saate bir emziriyosam şimdi 2 saate çıkarttım günde 2 kerede mama takviyesi yapıyorum ama korkuyorum bida sarılık çıkıcak diye sarılığın düştüğünü nasıl anlıyosunuz yani bebekte bi değişik oluyomu uyanma gibi falan tecrübeli anneler 8 e düşen sarılık bida yükselirmi