Mrcannesi Yaptıranınız varmı olur mu sordum yapan kişilere olur diyor bebeğim küçük sütüm gider diye endişe ediyorum
Mrcannesi 2cocukluanne222 bilmiyorumki ben sırtıma 10 tane yaptırırım her sene çok kupa taktırıyorum her sene ama emzirrken iy geliyor vucuduma zihnimi açıyor ondan dolayı
2cocukluanne222 Mrcannesi ben sülük bile tutturdum dediki yapan kişi sülük çok uyku yapar bende uyku yapmadi ama çok faydasını gördüm hacamat ve sulugun
Mrcannesi 2cocukluanne222 sülük emzirenlere asla önerilmiyormuş ama gttiğim yerdede yapmamışlardı emzirdiğim için