Bugün sağlık ocağında kilosunu baktığımızda 2 haftada 100gram almış sadece meme+mama olarak besleniyor oğlum gündüz 3 saatte bir gece ne zaman uyanırsa beslenme yapıyoruz 4-5 saat aralıksız uyuyor geceleri. Hipp mama kullanıyoruz Bebelac golda geçtik bugün. Sağlıkocağında hastaneye götürmen gerekiyor dedi beslenme saatlerini sıklaştıracağım haftaya tekrar kontrole gideceğiz. 1 hafta bekleyeyim mi yoksa yarın direkt götüreyim mi hastaneye