Lütfen bişey söyleyin oğlum 5 aylık doğduğundan beri sakin bi çocuk gaz sorunu bişey yaşamadık hiç bu zamana kadar oynar güler ama 2 3 gündür anlamsızca ağlıyor anlamıyorum gazını çıkarıyoruz hele uyucak zaman yatırıyorum ayağıma deli gibi ağlıyor oyuncakla kandırarak yatırıyom sallıyom uyuyunca alıyom oyuncağı uyanıkken zorla gülüyo oynuyor 5ayda yormadığını 3 günde yaşattı sağolsun eğer kendi huysuzluğu olduğunu bilsem neyse dicem ama bi yeri mi acıyo acaba diye çağresizce durmak beni üzüyor emiyo sadece masajlar yapıyorum oyunlar oynuyorum ne sorunu var bilemedim 5ci ay atağı mı diş mi rahatsız ediyor acaba bilemedim napmam lazım