prensesovam Kızlar normal doğum yaptınız da ne kadar süre alaturka tuvaleti kullandınız veya çömelebildiniz ben dikişlerden dolayı korkuyorum
Hshsjshs prensesovam 2dogum yaptim 2side normaldi hep alaturka kullandim zorundaydim sükür bisey olmadi
BernaGktug prensesovam ben normal doğum yaptım Alaturka kullanamıyordum korkuyordum sanki bir şey açılacakmış gibi içerde 40 çıktıktan sonra alıştım öyle kullandım Alaturka tuvalet
prensesovam Hshsjshs bende kullanmak zorundayım çünkü kiraciyım klozet yok maalesef dikişlerinize bisey olmadı mı ben 20 gündür doğum yaptım korkuyorum patlar diye
prensesovam anneleri-bisalin kaç dikiş atıldığını söylemediler bana onun için bilmiyorum ama duruyor daha dikişlerim düşmemiş
Hshsjshs prensesovam cok sükür bisey olmadi komik gelcek ama ceymeye yapisarak oturdum kalktim napalim Allah yardim ediyo ya
Minbar prensesovam canım ben 18 nde normal doğum yaptım bana hastanede hicbisey demediler dikişlerimin üzerine oturmuşum haliyle o bölge de çürümüş simsiyah oldu 2 haftada anca iyileştim alaturka değil normal klozet kullandım yan oturarak onuda korka korka oturdum bişey olacak diye benim dikislerde duruyo hâlâ, kayisi suyu içtim bol bol o iyi geldi bana
anneleri-bisalin prensesovam toplam 5 dikiş vardı 3 dışarıdan 2 içeriden 1 ay kadar acıdı sonra normale döndü kurudukca uzun süre oturdukca dahada acıdı ama gececek merak etme
Mylovelovemom Internette aparat var 200 lira mi neydi, ortasi delik sandalye, hasta tuvaleti diye de geciyor. Ben aldim sezeryan olmama ragmen onu kullandim egilemedigim icin. Çok rahat oldu.
Melis1706 prensesovam benim klozetti ama cok oyle comelememe durumum uzun surmedi ictem 2 kucuk dikisim vr
Nursena0606 prensesovam 15 iç dikişim vardı. 10.gün denemelere başlamıştım. Yavaş yavaş oturup kalkıyordum. Ama bir hafta tamamen popo üzerine oturmayacaksın yan oturacaksın demişti doktorum. Dikişlerim vajina ve makat arasında bir işaret parmağı boyundaydı. Benim elim küçük olunca böyle ölçtüm. 😁
Nursena0606 prensesovam Hiç fark etmedim desem. Sanırım iç dikiş olduğu için anlamadım. Kaynamış olabilir. Net hatırlamıyorum ama birkaç kez dikiş sandığım parçalar geldi. Onda da 15-20 içindeydi sanırım
yasacmalamalo Bnm.ni.tanesi bir haftaya düştü diğerleri kirkim çıktıktan snra düştü ama.hep.klozet kullandım makat catlagim.oldu öldüm valla 3-4 ay ilk 3._4.gun.zorlandim.otururken snra geçti şükür cnm