Cagnimanne kızımda 2 buçuk yaşında maşallah çoğu şeyi yiyor ama yeşillik olarak fazla yemiyor ben kendi eliyle yiyebilecek şekilde yapıyorum fasulyeyi bile hafif sulu koyuyorum önüne bı yandan ekmek baniyor bı yandan fasulye yiyor çorba hastası ama akşam içtiği çorbayı asla ertesi akşam içmez her gün başka çorba yapıyorum. Yemeği hep beraber yiyoruz onun hızına göre corbaysa çorba pilavsa pilav aynı anda bitirip diğer yemeğe geciyoruz ben dokunmuyorum izinde vermiyor zaten 😁 kendisi döke saça yiyor. Öyle yani her çocuğun değişik huyları var işte ben yesinde nasıl yerse yesin diyenlerdenim zorlamiyorum asla