Merhabalar bebeğim 14 aylık iga değeri 26 çok sık hastalanıyor immunolojiye gittik 3 ayda bir kontrol önerdi acaba sizlerin igası kaçtı teşhis için erken diyo o kdr sık hastalanıyor ki sürekli antibiyotik kullanmak zorunda kalıyoruz iki gün iyi oluyor sonra yine devam öok korkuyorum çok mu zor bir hastalık