Kızlar bebeğim 11 bucuk aylık 1 haftadır felaket iştahsız ilk dişi daha gecen haftalarda cıktı yenı dişlerde gelecek gibi ondan mıdır acaba? Yemek görünce resmen aglayası geliyor sadece emmek ıstıyo. Kayınvalidem diyo ki ben zorlamıyomusum oyuzdrn yemiyomus ben anlamıyorum zorlamak durumu daha da cıkmaza götürmez mi çok canım sıkılıyo lütfen fıkırlerınızı paylasır mısınız benımle