berkinannesi_ 8 ay 12 günlük bebeğim çok öksürüyor ilaç tedavisi sürüyor doğal yöntemle neler yapabilirim
SirinEla berkinannesi_ aynıyız 8 ay on günlük bu akşam acile götüreceğim , hangi ilacı kullaniyirsynuz
Eymenikonunannesi14 Ayaklarin altina sarimsakli zeytinyagi suruyorum ben birde bebem viksi kullaniyorum gogus ve sirtlarina egerki oksurugu cok inatciysa gunluk sakizi denemenizi tavsiye ederim oglum 1 yasinda ben hep bu yontemlerle geciriyorum antibiyotik son care 🤗
berkinannesi_ SirinEla Öksürüyor ve boğazı kızarmış doktorda amoklavin vermişti bugun bi tık daha iyi sanki sizin bebişinizde iyi olur inşallah 🙏