Benim kızıminda 10. Ayına 10 gün kala tamamen kapandı. Doktorumuz 3 aydan sonra kapanmasını normal karşılarız. Bıngıldagin kapanması önemli değil önemli olan basın büyümeye devam etmesi biz bunu takip edicez dedi. Kızımın her ay başı büyümeye devam etti şuan 2 yaşında hiçbir sıkıntısı yok