Kızlar merhaba,
Ben 6 ay önce doğum yaptım emzirmediğim için yinede ne olur ne olmaz diye cerazette doğum kontrol hapını kullandım artık yasmine geçmek istiyorum şu an hiç regl olmuyorum reglimi düzenlemesini umuyorum. Sizlere sorum; cerazetteden yasmine geçerken ara verecek miyim yoksa normal sanki hiç bitmemiş gibi devam mı edeceğim? Bilgili olan bilgilendirebilir mi?