queen_mom Kızlar hayırlı ramazanlar.kızımı fön sesinde uyutuyorum daha kolay uyuyor. Uyurken de açık bırakıyorum sizce zararı olur mu.cunku kapatınca erken uyaniyor.gunduz uykusundan bahsediyorum bu arada
midekoruyucu queen_mom ona alışırsa sürekli o sesle uyumak isteyebilir. Bizim akraba çocuğu uyusun diye sabaha kadar kırmızı balık dinletiyor. Kapatınca çocuk gözlerini açıyor
Busra005 queen_mom bizim de Süpürge sesiyle uyuyor başucuna kısık sesle açıp bırakıyorum gündüz uykusu daha uzun oluyor ama gece bu şekil istemiyor şükür gece desteksiz derin uykuya dalıyor doktorlar beyaz gürültülerle uyutabilirsiniz diyorlar ama bazen bende düşünüyorum sorun olur mu diye
TheBaby queen_mom Hepsini kullandım. Fön. Elektrik süpürgesi. Ninniler. Rahatlatıcı müzikler. Bi zararıda alışkanlığıda olmadı. Sonra bırakıyorlar.
queen_mom midekoruyucu aaaa gece açmıyorum ama gündüz açıyorum 4 ay atağındayiz şuan huysuz.o sakinlestiriyor sanki