Kızlar bebeğim kız ve 1.5 yaşında anne kendi isteğiyle demez ama babayı kendi kendine söyler baba diye bağırır babası evde yoksa baba der her neyse eşim gelince eve işte kucaklaşırlar bırakınca falan ağlar baba diye yada yatağa götüreceğim zaman bazen baba diye ağlıyor babasına gitmek istiyor biraz erken değil mi sizde var mı yaşına göre baba diye ağlamasını absürt buluyorum bilmiyorum