enginesma Bende başka bir markanın var biz sürekli kullanıyoruz evde mama sandalyesinde oturmak istemiyor bunda yediriyorum hava güzel olunca piknik denizde de kullanmaya devam edicez geçen yaz almıştım şuan 1 yaşındayız uzun süre gider diye düşünüyorum.