Bilinmez__01 Belli olduğu günden kayinbabam için başvuru yaptım . Ama hâla evrak beklemede diyor. Babamin ki kabul görünüyor. İkisi de farklı ilde. Yoğunluk var diyorlar . Ne zaman belli olur bilgisi olan var mı. Teşekkürler
Zlnmst Bilinmez__01 babamın da başvurusu beklemede acaba kabul edilen var mı merak ediyorum yoksa uzayacak mı
Gzd2016 Bilinmez__01 bende kayınvalidem için yaptım ama beklemede yazan yer neresi ne diye giriyorsunuz e develete
Bilinmez__01 Zlnmst babam şanliurfa da para hesabına bile yattı. Ama kayinbabam adana da . Daha başvuru beklemede diyor
Zlnmst Bilinmez__01 evet babamda da aynı beklemede diyo. Söylenilen en düşük 7500 mü yatmış acaba yoksa farklı mı
Bilinmez__01 Gzd2016 e devletten DYS yazın çıkan ekrana 2023 yılını girip sorgulayın. Ordân belli olur