mmeva canım bende 5.5 ay oluyor Doğum yapalı İnan Doğumumdan birşey anlamadım ama bunun ağrısı çok fena oldu oturamıyordum yanıyordu nasıl çok zorlarsa minik kan görüyordum 😔 genel cerrahiye gittim daflon hap ve locadan krem verdi buymuş şükür bugünüme atlattım. Emziren anne olduğumu söyledim hapı veriyoruz dedi kendi kadın Doğımcumda onayladı ama siz de muhakkak doktorunuza sorun ve mümkünse bol bol su için. Bende arada kabız olursam biraz ağrısı oluyor yine hemen krem sürüyorum çok iyi geliyor canım