Kızlar benimde 25 günlük oğlum, bir haftadır sürekli ağlıyoo uyanıkken ya da uyku arasında gece hiç uyumuyoo ağlama krizlerine giriyo üstünü altını değişirken. Yani gaz diye düşünüyorum ayaklarını kendine çekiyo ağlarken falan ama geceleri sabaha kadar oyalamaya çalışıyorum sabah 6 dan öğlene kadar rahat uyuyo sadexe yani 😖 gaz damlasıda veriyorum masajlar yapıyorum. Sadece gaz değil birazda huysuzluk gibi geliyo.. ne zaman geçer bunlar 🥹🥹🥹