Oğlum 17 aylık . Çok hareketli bir bebek . Koşuyor koltuklara çıkıp iniyor . Bir nesne elindeyken ver dediğimde veriyor . Al diye uzattığım bir şeyi alıyor . Konuşmasında da dede baba mama hav hav anne düt düt gibi kelimeleri var. Ama 2-3 metre uzaktaki bir nesneyi getir dediğimizde getirmiyor ya da ismiyle seslendiğimizde bazen bakar bazen bakmaz. Etkinliklerin başında 5 dk bile zor durur ama kendi oynamak istediğinde 10-15 dk oynar . Göz teması kurar . Sadece komut almada biraz sıkıntı olduğunu düşünüyorum. Doktora götürmem gerekir mi sizce? Bu arada 34 haftalık doğdu . Düzeltilmiş yaşı 15.5 aylık