Bebegimveben_ Beb-ten ilk etapta elma ve armutu buharda haşlayıp çatalla ezdim tadımlarda böyle gittik. Sonra küp küp doğrayıp biraz suda haşlayıp küçük kavanozlarda püre tarzında hazırladım sade ya da yoğurtla verdim o şekilde çok sevdi bebeğim. Cam rende beni baya yoruyor ama arada o şekilde de vermeye çalışıyorum biraz alıştığı için çiğ de tüketebiliyor ama püreyi daha çok sevdi diyebilirim.
mmtymn Bebegimveben_ elimle azda olsa alıyor kaşıkla veremiyorum asla bizim sorunumuz yutmuyor ağzında bekletip dışarı çıkarıyor üst damak küvezde entübe kaldığından galiba biraz yüksek çok şeyler yaşadık halada yaşıyoruz aşırı zor bir bebek oldu inşallah bundan sonrası kolay olur
Bebegimveben_ mmtymn inşallah canım benim merak etme zamanla düzelir biraz rahat olmak gerekiyor ama annelik işte olamıyoruz her şeyi kafamıza takıp sorun yaratıyoruz
Emmosch Yogurdu nasıl yapıyorsunuz,pastörize sütten yapıyorum 2 dir tutmuyor,hala başlayamadım tadımlara
AselNil Emmosch bende yapamıyordum trendyoldann gold master yoğurt makinesi aldım çok kolay çokta iyi yapıyor . Kavanoz değil 1 litrelik olduğu içinde bizde yiyoruz ⅔ gümde bir mayalıyorum
Bebegimveben_ Emmosch günlük pastörize sütler var cam şişede ben onlardan yapıyorum içim markasının kırmızı kapaklı. Maya için de ilk yaptığımda tire organik yoğurt kullandım daha sonrakileri kendi yoğurdumdan mayaladım. 6-8 saat kapakları kapatmadan şişelerin üzerine koyup sarıyorum fırında bekliyor sonra dolaba kaldırıyorum. Mayayı da 1 litre süte 2 tatlı kaşığı koyuyorum
Jsjshsh Duygu3737 canım ben keçi sütü almıştım en faydalısı o diye biliyorum iki kilo süte iki tane activia sade yoğurttan koydum yoğurt mayası olarak geçiyor o zaten sütü kaynattım el kontrolü sonra mayayı ekledim minik kavanozlara koydum fırını önceden ısıtıp kapatmıştım o kavanozları ağzı açık şekilde fırına koydum 6 saat bekledi çıkardım üzerine kağıt havlu koyup dolaba bıraktım kapak kapamadım ertesi güne kağıt havluları aldım zaten su bırakırsa o çekiyor taş gibi olmuştu kapağını kapatıp dolapta muhafaza ettim o kadar güzeldi ki ekşilik falan yok tava yoğurdu gibi oldu ama tek kötü şeyi kızım yoğurdu sevmedi oturduk biz yedik 😅😅😅 bu şekilde dene istersen normalde bende tutturamazdım bu yöntemle çok iyi oldu bide keçi sütü de güzel tutuyor
Bebegimveben_ Duygu3737 benim doktorum 6.ayda başlamamı önermişti ama ben biraz daha ağırdan alıp 6.ay sonuna kadar bekledim nedeni yok içgüdüsel olarak öyle olmasını istedim sanırım😂
AselNil Duygu3737 evet yağlı pastörize süt İlk başta activia yoğurt kullandım mayalamak için. Sonrasında mayaladığım yoğurttan aldım hep
Kyselz Jsjshsh ceviz rendele cnm yoğurdun içinde birde öyle dene bence sevecektir sade yoğurdu benim bebeğim de yemedi ceviz rendeliyorum seviyor artık 🤭 bebekleri kandirmaZsak yemek yiyecekleri yok
RabiaKezici Minikkoala-53 Benimde ilk bebeğim benimkide 5 ay 23 günlük biz 5. Aydan itibaren başladık kabak patates brokoli karnıbahar yoğurt elma armut muz kayısı havuç pekmez yumurta sarısı labne avakoda tarhana hepsini verdim bi sıkıntı yaşamadık tek derdimiz kabızlık anne sütü alırkende oluyordu şimdide oluyor
Elif_61a RabiaKezici benim oğlum da kabızlık sorunu var aktivya probiyotik verebilirsiniz yoğurtdunu da eğer evde mayalıyorsanız ondan mayalayabilirsiniz işe yarıyor marketlerde satılıyor
Minikkoala-53 RabiaKezici gün kurusunu suda kaynat kaynanış suyuyla püre haline getir yedir ara öğün olarak ablam hep yapardı çok iyi gelir kabızlığa bide her yemeğine zeytin yağınatmay çalış sindirmesi kolay olur yemeği bide muz yedirirken ortasındaki tohum kısmını alıp yedirirsen kabızlık yapmaz aklında bulunsun
Jsjshsh Kyselz bebeğiniz kaç aylık acaba benimki tam 6 aylık şu an tadıma biraz erken başladım doktorum istedi çok düzenli olmamakla birlikte başladım ama 6 aylık olduk şükür şimdi düzenli gideceğim 6 ayda ceviz verilebiliyor mu ve bilginiz var ise her kaynak farklı oluyor doktor kontrolüne de henüz gidemedim yumurta sarısı soğan veriliyor mu 😊