Gldmrkn8 benim bebeğimde bende uyumuyor annemde uyuyor şaka gibi annem hafifçe battaniyesiyle kundak yapıyor ellerini çok oynatmadın diye kolları arasında da ayağında sallarken de çocuk anında uyuyor ben salla salla yok anam bas bas bağrıo uykusu geldiği için. :( hayır 22 günlük daha 3. Ayımızda anneanneden ayrılacaz ben bu çocuğu ya uyutamazsam:(