11 aylık oldu oğlum ve ek gıdaya başladığımız günden beri iştahsız. Zorla mücadele ile oyunlarla iki lokma yediriyorum. Mama vermiyorum kaç saat bişey vermiyorum ki acıkıp yesin diye ama canı istemezse asla yemiyor ya da çok az yiyior. Az önce ilk kez cinnet geçirdim bağırdım ona ve ağladım😣
Gerçekten dayanamıyorum artık her gün aynı şeyler. Bilgisi önerisi olan tecrübeli anneler lütfen yazın bana nolur🙏🏻