gulsene1998 Sunseet evet 2 gebeliğimdi iki defa üst üste kanamam oldu ikincisnde dank etti hemen yatılar bir daha da olmadı çok şükür
yase75 Benimde ilk gebeliğimdi kan uyuşmazlığı iynesi yaptırdım eşimle kanımız aynı değil diye kan uyuşmazlığı vardı devlette yaptırdım
Sunseet gulsene1998 bizim durum sizinki gibi değil eşimde bende pozitif. 2. Gebelikte sanırım aşı olmama gerek yok. Doğum yaptığım hastanenin hemşiresi beni yanılttı. Sanki ben negatifmişim gibi 2. Bebekte aşı olacaksın dedi