mervekb benim bebişim daha 9 günlük, kaka durumuda iyiydi işte ilaçdan sonra kakası sanki azaldı gibi, aslında kabızlık yok ama ilaçdan önce daha çok yapıyordu. Birde alttan çıkarmıyor yani osuruğunu, önceden günde kaç kez pırt pırt duyardım şimdi ya bir ya hiç 🤷🏻♀️