Arkadaşlar 2 aylık bebeklerinizle etkinlik olarak neler yaptınız, şuan gülüşüyoruz karşılıklı konuşuyoruz agular babıldamalar havalarda uçuşuyor ama oyundan anlamıyor tabiki, bi zeka kartlarını gösteriyorum hergün ilgisini çekiyor bakıyor inceliyor ama o kadar başka napabilirim bilmiyorum, beraber oyun oynamak için sabırsızlanıyorum sanırım 😄 şaka bi yana bu ayda oyun vs şart mı gelişimi için siz ekstra bişey yaptınız mı bebişlerinize