Merhabalar kızlar kızım 5ay 8 günlük 2 buçuk aylıkken meme reddi başlamıştı onu yenmek için farklı pozisyonlarda denedik ama meme reddi geçti bu sefer de sadece ayakta emiyor onun dışında emmiyor ağlıyor ve artık ağırlaştıkca ayakta emzirmek zor oluyor bu durumu nasıl atlatabilirim yardımcı olur musunuz aranızda yaşayanıniz varmı