Selam. Bugün doktora gitdik kızım kilosunu az almış. 4020 doğdu. Şimdi 8100. Doktor az dedi ve mama kullan dedi sütün yetmiyor. Ek gidayıda bayılarak yemiyor zaten. Ek olaraq soylemek isterimki süt alerjili bebek, 2 ay önce covid19 -a yakalandı , 2 hafta önce de 40.6 ateşle hastalandı. Boğazı kızarmışdır. Doktor bunlar kilo almaya engel değildir dedi. Ben kesinlikle mama istemiyorum ama belki bebeğim doymuyor diyede düşünüyorum. Bilemedim. 8 aylık bebek günde kaç defa emer. Ben ne zaman isterse veririm. Doktor 3 dedi bana. Anlamıyorum bu mama meme ek gida olayını. Biri beni aydınlatsın☹️