Semanur45 9 ay önce doğum yaptım ama dünden beri tam bel iğnesinin vurulduğu yer çok ağrıyor. Sizde de oluyor mu?
lyl0742 Semanur45 oğlum 16 aylık hala ağrıyor görümceminde 12 aylık onunda ağrıyor kronik kaldı bu yani bence bel ağrısı gibi