Elis61 Merhabalar. Bexero aşımız sonrası kızımın aşı yerinde sertlik oldu. Daha büyüktü günden güne küçülüyor yayılıyor gibi ama yinede aklıma takıldı. Neden olur bu başına gelen var mıdır? Bir sorun teşkil eder mi? Çok şükür ateşimiz vs olmadı
Cemre_-53 Elis61 bizim de olmuştu hem ateş hem huysuzluk hem ağrı hem kızarık hem şişlik iki ay sürdü geçti şişlik kızarık masaj ve buz uygulamasi yaparak geçirdim
DAO Elis61 Çocukların deri altı dokuları biz kadar fazla değil ve verilen ilaç miktarını düşününce sertlik olması normal. Ben hiç birşey yapmıyorum kendi kendine geçiyor zamanla 🙋🏼♀️
Seraparas Benim bebeğimin aşılardan sonra olurdu sertlik kolonya ile ov diyordu sağlık ocağındaki hemşire