Bugün 1 aylık olduk emerken uyuya kalıyor. Aktif emme süresi azalıyor böyle bir durumda uyandırmali mıyım zaten gazlı da bir çocuk gazida çıkmamış oluyor . Ama doğru düzgün uyumuyor diye kıyamıyorum da çok kararsızım.. sizler nasıl yapıyorsunuz ve ben ne yapmalıyım