Arkadaşlar 22 gün önce sezeryan doğum yaptım, doğumdan önce ağdaya gidiyordum ama şuan cesaretim yok. 40 kontrolüme kadar bir çare bulmam lazım. Jilet de düşündüm ama bıçak olduğu için psikolojik olarak onu da yapamam gibi geliyor. Aklıma tüy dökücü krem geldi ancak herhangi bir sakıncası olur mu yada alerjik bir reaksiyon gösterir mi bilemiyorum. Sizler sezeryandan sonra ilk temizliğinizi nasıl yaptınız ? Neler yaşadınız? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim..