Kızlar merhabaaa 31.03.2023 te doğum yaptım son dakika sezeryanla çok şükür ki bebeğimi kucağıma sagliklica aldım fakat bir sorunumuz var gibi bazen doymadigini düşünüyorum sezeryan olduğu için dediler ama bilmiyorum kızım göğsümü tutmuyor tutamiyor gibi direk Göğsümden ememiyor ilk iki gün mama ve sağdığım kendi sütümle besledim. Şimdi her sagmamda ortalama 40 ml falan çıkıyor mamaya gerek kalmadan sadece onu veriyorum göğsümü tutmuyor silikon göğüs ucu denedik onu tutuyor ama onunla oluncada sütü biraz daha zor çekiyor yorulup uyuya kalıyor ne yapabilirim kendimi çok kötü hissediyorum