Elisam16 Yaprak ve lahana karışık sardım akşamdan ama yanına başka yapabileceğim yemek ne olur mercimek çorbası ve cacıkta yapıcam başka ne yapabilirim fikir verebilir misiniz rica etsem
Deletedmom_39 Elisam16 bana nişanlı falan olmadan erken samimiyet gereksiz geliyor 🙈 ama afiyet olsun 🤤
Deletedmom_78 Deletedmom_39 neden gereksiz geliyor? gerçeten merak ettim. Ne guzel dsunmus cagirmis alt tarafi iftar yemegi sonucta
Elisam16 Deletedmom_39 şöyle ki biz tanışmaya gittik onlarda geldiler bayramdan sonra isteme olucak 🌸
annesininaski_ Elisam16 Lahana yaprağı ortaya servis yapın bence . İslim kebabı bide pirinç pilavı yapın yeter
Elisam16 annesininaski_ pilav olur mu ki yanına onu bilemedim ben fırında tavuk patates düşünüyorum olmaz mı ki
lyl0742 Deletedmom_78 katılıyorum size bizde o dönemlerden geçtik bırak iftarı Bi aile bireyi iyi bişey söylediği zaman sevinçten uçardık yani bence de çok güzel bişey yapmış olur olmaz orası nasip ama bu onları önemsediğini değer verdiğini gösterir ayrıca ramazan bu insan ekmeğini sofrasını birisine açmış yani gereksiz samimiyet kelimesi çok kaba bence de
Deletedmom_39 Deletedmom_78 burda o kadar çok instadan silmiş, kardeşimi doldurmuş yazıları okudumki 🙈🙈 daha ne yüzük var ne nikah birbirlerine giriyorlar
Elin34 Elisam16 bence pilav vs olmaz çünkü sarma varmış.. Hünkar beğendi yapabilirsiniz ana yemek olarak çorba ortaya sarma salata meze çeşitleri birde tatlı miss
Deletedmom_78 lyl0742 bizde o dönemlerden geçtik bırak iftarı Bi aile bireyi iyi bişey söylediği zaman sevinçten uçardık Evet gerçekten biz de daha nişanlı degilken eşimin ailesi Kur’an okutacakti askere gidiyor diye beni de çağırmislardi cok cok sevinmistim. Yani gerçekten güzel bir sey kız ne kadar sevinmistir Allah bilir ☺️cok tatli seyler aslinda bunlar 🤭
Elisam16 lyl0742 daha doğrusu kardeşimin doğum günü bugün sevgilisi aradı abla sizde yapabilir miyim diye bende olur tabi dedim iftara da davet ettim zaten düşünüyordum ama sadece ani oldu
Elisam16 Deletedmom_39 valla onlarda kavga falan ettiler ama ayrılmadılar bizlere kadar geldi tartışma konuşmaları ayrılmıyorlar yani artık hayırlısı diyoruz ayrılmalarını tabiki istemem ama kardeşim aşırı üstüne düşüyor kızın bizide kızıda kardeşim yönetiyor bayramdan sonraya bile kalmasını istemiyordu istemenin ama araya ramazan girince kaldı
Deletedmom_78 Deletedmom_39 ama herkes bir değil ki kızın kötü bir seyini gorse cagirmazdi bence nikah yüzük olmadan siz esinizin ailesiyle gorusmediniz mi hiç:) öyle düşünmeyin bence ☺️
Mevacanimkizim Elisam16 ablamda geçen davet etmişti sarma vardı ortaya servis yapmış salata çorba karnı yarık ve pilav öylede yapabilirsiniz
annesininaski_ Elisam16 Ben yaotigim zaman islim kebabının yanına pirinç pilavı yaparım her zaman bence öyle daha güzel patates olmaz bence ama.siz bilirsiniz
Elisam16 Deletedmom_78 evet bende çok sevinirdim benide çağırdıklarında akrabalarının düğününe falan gidince çağırırlardı beni nişanlıydık tabi o zaman
Deletedmom_78 Elisam16 aşırı üstüne düşüyor kızın Ne güzel seviyor demekki :) kızın da bir günahı yok bence kardeşimiz yönetiyoruz dediğiniz gibi :) her ilişkide kavgalar olur Allah mutlu Mesut etsin ☺️
Deletedmom_39 Deletedmom_78 zaten afiyet olsun dedim canım hepten karşı değilim yok ben hiç yalnız gitmemiştim evlerine (nişana kadar 🤭
mLyyk Elisam16 elinize sağlık ama duruma uygun bir menü olmamış bence. Ben olsam soslu şeyleri tercih ederdim. Mantar soslu tavuk penne makarna gibi
Elisam16 Deletedmom_78 fırında tavuk patates lokanta usulü mercimek çorbası cacık sarma bu meni iyi mi acaba pirinç pilavı olmaz bence yanına