emzik çene kaslarını cidden kuvvetlendiriyor. ilk günleri bebeğim memeyi çok yavaş emer ve zayıf tutardı, emzikten sonra daha çabuk ve güçlü emmeye başladı. ammaaa emzikten sonra memeyi istemedi, gerçi o sıra biberonla sütümü sağıp vermiştim meme ucu yaram olduğu için. ben o zaman emzikten dolayıdır diyerek emzik vermedim. ama memeyi de hiç kesmedim, sırayla zorla verdim, meme ve biberonla devam ettim. şükür meme ucum iyileşti , biberona da alıştı ama emziğe alışamadı. hemen kusuyor, 5 dk emiyor sonra atıyor ağzından 😞alışacaksa ilk günleri alışır sonrası zor bence