Herkese merhaba, bebeğim 10 aylık. Onu çok seviyorum, saçının teline zarar gelsin istemem ve iyi yetişmesi için elimden geleni yapıyorum birçok anne gibi. Mesele bunlar değil. Bebeğim oldukça hareketli, ayı gereği de emekliyor haliyle. Fazla ilgi isteyen bir bebek. Tek başına oyun alanında oynayıp vakit geçirmiyor, illa birini özellikle de beni yanında istiyor. Evde onunla yalnızsam başka hiçbir şey yapamıyorum. Emerken başlarda boynumu okşayıp uykuya dalardı. Zamanla hareketleri şiddetlendi. Gece gündüz emerken boğazımı cimdikliyor, sıkıyor. Nasıl tepki vereceğimi ve bu davranışlardan vazgeçireceğim bilemiyorum. Uyku düzeni de son dönemde bozuldu, sanırım atak haftasında. Bunlar üst üste gelince ben tükenmiş hissediyorum. Benim gibi hisseden, yaşayan, baş eden var mı merak ediyorum.