Aseb4 Merhaba anneler kızım 3 aydır 64 cm. Kilo alımı normal ama boyu hiç uzamadı. Emziriyorum boyu için yapabileceğim bir şey var mı?
Pastaneusuluislakkek Aseb4 uzar Allah’ın izniyle benim kızım da 4-5 ay 62-64 civarında kaldı sonra bir anda atmaya başladı. Ortalama sınırlarındaysa canınızı sıkmayın