Dildarhatun Beşiğe artık yavaştan büyük geliyor. 9.5 aylığız. Park yatak mı almalıyım ? Yoksa montessori tarzı mı ? Ayrı odada yatamaz henüz. Geceleri emiyor çünkü. Ne önerirsiniz ?
Ysgl26 Dildarhatun park yatakta 1 yaşından sonra sıkıntı canım boşuna alma derim.. benimki 9 buçuk aylık yaşına kadar yatsın park yatakta. yazın yerde yatırıcam artık yer yatağı var..çünkü düşer artık park yataktan..kışa doğru da nasipse odasını ayırırız
Hbora Dildarhatun merhaba 13 aylık oğlum 4. Ayından beri park yatakta artık dar geliyo enlemesine yatamadığından gece huzursuz ben 3 yaşa kadar yatcağını düşünmüştüm malesef yatamıyo en iyisi geniş bi montessori yatak en azından uyanırsa yanına uzanabilceğiniz bi yatak alın derim
EcrinMelek1- @Ysgl26 park yataktan düşer mi nasıl yani onun kademeleri var en alta kadar indirebilirsiniz bende park yatak kullanıyorum çünkü
Ysgl26 EcrinMelek1- en alta indirdim ama emwrek uyuduğu için koyarken hep uyandı o yüzden alt kademeyi kullanamadık
Kadernisanur Ysgl26 bence değişiyor benim kız 10 aylık alt kademesini kullanıyorum emerek uyuyor hep geceleride sürekli kalkar emzirir yatırırım ve döne döne yatıyor uyanınca gündüz uykusu vs gidip fermuarı açıyorum çıkmayı öğrensin diye kendi çıkıyor ayağı kalkıyor içinde 😂
EcrinMelek1- @Ysgl26 o dediğiniz ayrı bir durum siz düşer artık park yataktsn dediğiniz için şaşırdım